Wednesday, September 12, 2007

पीडा द कपि क्याट

कती सारो पिडा भएको आज भोली मलाई----यो वाक्य तपाईंलाई पनि हुन सक्छ।पिडा त पिडा नै हो, तपाइ पनि र म पनि त्यस लाई थाम्न सक्दैनौ।तर पिडा पनि कपि क्याट हुन्छ र?म पनि यही कुरा लाई यहाँ प्रस्तुत गर्न लागेको छु। आज भोली सबै लाई यौटै पिडा छ। शायद तपाईं पनि मेरै पिडा मा त हुनुहुन्न होला,तर पिडा तपाईं लाई पनि कपि हुन सक्छ।बैदेशिक रोजगार को पिडा लाई हेरौ,सबैलाई थाहा छ, त्यस पिडामा कती मान्छे रुम्लिएका छन भनेर तर त्यो पिडा भोली तपाईं लाई पनि सर्न सक्छ।हामी सबैलाई पिडा को जुनसुकै रुप को पनि कपि भएको पाउछौ।हिजो मान्छे मर्ने (माओबादी) आन्दोलनको पिडा सबै लाई थाहा थियो,तर पनि त्यो पिडा मा गाउ गाउ बाट मान्छे हरु सधैं आफु आफुलाईनै हाली रहेका थिए,मानी लिउ सबै लाई त्यही पिडाले समाती रहेको छ।पिडाले कसैलाई छोड्दैन।तर त्यो सबैलाई कपि भएको नै हुन्छ। आज भोली अर्को पिडा पनि छ नेपाली हरु मा त्यो हो राजनीति को पिडा सबै लाई जातिय राजनीतिको पिडाले कार्बोन झै कपि भएको छ।थुप्रै जातिय राजनीतिहरु नेपालमा यौटा पिडाको रुप मा नै छन्।अनी अर्को पिडा हो, नेपाल कै भये पनि नेपाली जस्तो देखिन्छु कि भन्ने पिडा छ (भर्खर मात्र पत्ता लगेको पिडा)। किन कि नेपाली ले त अर्को नेपाली लाई सहयोग गर्नुपर्छ। उस्को सुख दु:ख मा पनि ध्यान त दिनु नै पर्‍यो।नेपालिनै जस्तो नभये पछी त कुरै खलास हैन त। नया नयाँ पिडाहरु आज भोली सबै नेपालीहरुमा देखिन थालेका छन। तर पिडाको कपि भएर तपाईं लाई पनि पर्छ भन्ने कुरा म तपाईं लाई भनी रहेको छु।त्यसैले मलाई परेको पिडा थाहा पाएर तपाईं मक्ख न पर्नुहोला, किनकी मैले पिडा द कपि क्याट भनेर माथि नै भनेको छु है होसियार रहनु होला।

No comments: